susadım , su içtim . tiksindim , tiksintimi içtim . . .

16 Ağustos 2009 Pazar

Yazmak ister insan,en çok da kağıda...

Kağıt kalem önümde yazmıyorum artık.Yazamıyorum.Şu güzelim Dünya'nın hakını veremiyorum,üzerimdeki haktan kurtulamıyorum.Gün geçtikçe hak biniyor ödeyemiyorum.İcra geliyor şahsi değerlerime kendim olamıyorum.En çok da kendim olmak istiyorum.Kimsenin etki alanına girmeden uzayda dolanan asalak mayın olmak istiyorum.Kim kendi olabilmiş ki bu güne dek merak ediyorum.Cevabını bulamıyorum.İnsanların şahsi dediği değerleri değerler çarşısından seçilmemiş olmadığını kim iddia edebilir?Kendi değerlerini bile oluştaramıyor insan ve daha kötüsü farkında bile değil insan.

Kağıt kalem önümde yazmıyorum artık.Dünya'ya verdiğim zarar yeter diyorum heba etmeyeyim diyorum kelimelerimi yutuyorum.Heba olmuyor kağıtlar değersiz düşüncelerimle.Tabi düşüncelerimin ne kadarı kendime ait ise.

Ait olmak istiyorum kağıt ve kaleme.En çok da kendime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger

İzleyiciler