susadım , su içtim . tiksindim , tiksintimi içtim . . .

16 Ağustos 2009 Pazar

Sınıfın as(ı/i)l sahipleri

Dersaneye başladı geçen pazartesi.Gene aynı hiyerarşik düzen.Teneffüsten ilk çıkanlar biraz oyalanıp çıkanlar ve sınıfta kalanlar.İlk çıkanları bilemem ne vardır içlerinde hayran da değilim onlara,popüler zatları pek sevememişimdir ezelden beri.Beni ilgilendiren sınıftan çıkmayanlar.Belki de çıkamayanlar.Sınıftan çıkınca konuşacakları arkadaşları olmayanlar.Onlar sınıfın sahipleri bence.Ben az oyalanıp çıkanlardanım.Sosyal çevre dolayısıyla tanıştığım insanların yanına giderim.
Çoğu bilmez beni.Gerçekten tanımazlar biraz ketum olduğumdan olsa gerek.Holden'in dediği gibi "Böyle şeyler için havanızda olmanız gerekir." sınıftan çıkarken kapının eşiğinde derse bakma bahanesiyle göz atıyorum sınıfta kalanlara.Gülümsüyorum hafiften farkında değiller.Saygı duyuyorum ben onlara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger

İzleyiciler