susadım , su içtim . tiksindim , tiksintimi içtim . . .

9 Ağustos 2009 Pazar

protokol antilobu

Akreple yelkovan hala aynı kazanda kaynarken ama şu anda olduklarından az bir sapmayla kaynarken abim mizah kat dedi bana.blog resmi evet biliyorum . eğer memnun değilsen defol git kardeşim sen okuyasın diye mi yazıyorum ben bunları . Ha abim için demiyorum bunları . Kendi ne isterse der zira keyfini benim keyfim için bozduğu anları yazmıştır tarih.Ha diyorum günün birinde bir lavuk gelip derse bu blog çok resmi bir daha da ben bu bloga gelmem derse hatrım kalır derim yani.resmiyim.resmi seviyorum ben kendimi.bilmemkaç sene sonra belki çok mühim bir zat olurum kim bilir yani sonra demesinler ardımdan bu Damla varya gençken gülüyormuş felan diye.ben gülmem kardeşim resmiyim .protokol antilobu Damla.hahaha.dalga geçiyorum len . boşu boşuna okudun bunu ahahahaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger

İzleyiciler