susadım , su içtim . tiksindim , tiksintimi içtim . . .

16 Ağustos 2009 Pazar

Gelecek gün

Bir gün her şey kötü gittiğinde şükredeceğim kötülüklere.Benim kaybettiğim fırsatları birileri değerlendiriyor diye.

Bir gün boşuna geçirdiğim bir saniyenin azabı kor olacak içimde akacak kanım olmayacak.

Bir gün bana lanet okuyana dua edeceğim Allah razı olsun diyeceğim bana lanet edecek kadar umursuyorsun beni.

Bir gün hırsı kini statüyü bırakacağım geçtiğim yollarda toprağın altına geri dönmek istersem yolumu bulamayayım diye.

Bir gün iyilik yapacağım tam anlamıyla iyilik.Kimse bilmesin isteyeceğim öyle temiz olacak niyetim.

Bir gün öyle pasifist olacağım ki insanlar farketmeyecek beni ama hissedecek.

O gün gelince çok geçmeyecek bedenim ölü kokacak ,ruhum dirilecek.Ruhum acı çekecek günahkarlığından.Azabın en şiddetinden alacağım nasibimi.Korkuyorum kendime yenik düşmekten.

Nefsimden bile yardım dileyeceğim gün gelecek.Azap çekeceğim.Bol günahlar kepçesiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger

İzleyiciler